Vi ser at du ikke er pålogget, og vil informere deg om at du kan oppnå fordeler ved å være pålogget ved registrering av service. Ved å være pålogget, vil du kunne knytte din service opp mot din private / firma konto, og få oversikt over alle dine servicer samt statuser.
Har du spørsmål eller trenger hjelp, bruk supportnummer i forhold til merke
Matsui, Logik, Daewoo, Sandstrøm, Epoq
40 00 42 64
Witt, Point, Ecotronic, Liebherr, Brandt, De Dietrich Fisher & Paykel, Norcold, Haka
93 24 02 22
Falcon, Scan Domestic, Senz, Silverline, CASO
23 89 72 66
*
*
Reklamasjon fra privat husholdning
Det er gjeldende forbrukerkjøpslov som legges til grunn om ikke selger har gitt en utvidet garanti(utover forbrukerkjøpslovens regler).Reklamasjon omfatter fabrikasjons - og materialfeil og betinger at produktet er plassert, montert, vedlikeholdt og benyttet i henhold til produktets bruksanvisning.Kjøpsdato og at produktet er kjøpt i Norge må kunne dokumenteres(kjøpskvittering).Manglende dokumentasjon eller at produktfeilen ikke kan vises tilbake til en fabrikasjons -/ materialfeil, anses som et betalbart servicebesøk / oppdrag.Det samme vil gjelde om produktfeilen er fremkommet av en utenforliggende årsak(f.eks.skader forårsaket av store spenningsvariasjoner fra strømleverandøren).
Reklamasjon fra næringsvirksomhet
Her anvendes gjeldende kjøpslov og eventuelle gitte produktgarantier(tillegg).
Viktig informasjon angående servicebesøk i forbindelse med den nåværende situasjon rundt corona viruset
- Teknikeren følger myndighetenes råd med blant annet god håndhygiene og redusert kontakt mellom mennesker
- Hold minimum 2 meter avstand til hverandre ved servicebesøket
- Ber om at produktet klargjøres i mest mulig grad for et kortest mulig servicebesøk
- Det oppfordres til ikke å oppholde seg i samme rom som tekniker arbeider
- Ber om det luftes godt i rommet der produktet er plassert i forkant av servicebesøket, samt å desinfisere arbeidsområdet best mulig
- Informer i forkant eller senest ved ankomst, dersom husstanden er i karatene (pålagt eller selvpålagt) eller ved mistanke om smittefare i husstanden (feber, luftveisplager, forkjølelse eller influensa)
- Et planlagt servicebesøk kan re-bestilles uten kostnad
På forhånd takk for at du viser hensyn i denne vanskelige tiden.